Snídaně
Prádelna
Access Consciousness
PLATBA CELÉ ČÁSTKY PŘEDEM
Pobyty katší než 4 dny (rezervace 14 dní a méně před datem check-inu)
Storno poplatky se účtují v následujících případech:
14 - 10 dní před příjezdem bez storno poplatků
9 - 5 dní před příjezdem 50% z ceny objednávky
4 - 0 dní před příjezdem 100% z ceny objednávky
PLATBA ZÁLOHY
First minute rezervace (měsíc a déle před datem pobytu)
Rezervace více pokojů najednou (skupiny, rodiny)
Pobyty delší než 5 posobě jdoucích pokojonocí
Požadujeme zálohu ve výši 50% z celkové částky pobytu předem, a to v den rezervace, převodem na bankovní účet hotelu. Vystavení zálohové faktury samozřejmostí.
60 - 30 dní před příjezdem bez storno poplatků
29 - 14 dní před příjezdem vracíme 50% ze zálohy
13 - 0 dní před příjezdem propadá 100% zálohy ve prospěch hotelu
rezervace 14 dní a méně před datem check-inu:
Pokud rezervaci zrušíte týden před datem pobytu, vrátíme Vám polovinu částky na Váš bankovní účet. Pokud zrušíte rezervaci méně než sedm dní před termínem pobytu, částka propadá ve prospěch hotelu.
Při zrušení rezervace 14 dní před termínem pobytu Vám vrátíme zálohu v plné výši. Při zrušení týden před termínem pobytu, vracíme polovinu zálohy a při pozdějším zrušení záloha propadá.
Zrušení zákazníkem, změna rezervace, náhradníci
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy s hotelem kdykoli před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu (postačí elektronický formulář s dodacím listem). Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení písemného oznámení (přečtení e-mailu podle dodacího listu).
Storno poplatky se účtují každému účastníkovi při zrušení:
Až 60 dní před příjezdem bez storno poplatků
59 - 30 dní před příjezdem 25% z ceny objednávky
29 - 10 dní před příjezdem 50% z ceny objednávky
9 - 0 dní před příjezdem 100% z ceny objednávky
Hotel nebude účtovat výše uvedené storno poplatky zákazníkovi, pokud nemohl využít dohodnuté služby z následujících důvodů: smrt v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolání, přírodní katastrofa. Zákazník je povinen skutečnosti písemně do hotelu zdokumentovat nejpozději 3 dny po jejich vzniku. Pokud zákazník odstoupí od smlouvy z výše uvedených důvodů, pronajímatel mu bude účtovat pouze veškeré skutečně vzniklé náklady.
Fakturaci a vrácení částky uhrazené klientem sníženou o storno poplatky provede hotel nejpozději do 30 dnů od oznámení o zrušení.
Zrušení pobytu hotelem
Hotel je oprávněn zrušit pobyt, je-li provádění pobytu obtížné nebo ohrožené, nebo pokud trpí v důsledku nepředvídatelných mimořádných okolností, které nebylo možné při uzavření smlouvy předpokládat (vytvoření rezervace). Hotel je povinen informovat zákazníka o zrušení pobytu bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před první službou. V takovém případě obdrží zákazník peníze za sjednané služby okamžitě a bez zbytečného odkladu v plné výši. Zároveň nemá zákazník nárok na žádnou další náhradu.
Stížnosti
Zákazník je povinen neprodleně oznámit své námitky ke kvalitě poskytovaných služeb a požadavkům. V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své nároky na vady bez zbytečného odkladu přímo během pobytu, aby je bylo možné na místě odstranit. Není-li stížnost podána okamžitě, je právo zákazníka na náhradu škody vzniklé později, které mu bylo zabráněno včasným podáním, sníženo nebo ukončeno.
Pojištění
Zákazníci nejsou během pobytu pojištěni.